Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 1565 knecht

Filtr oleju OC 1565 KNECHT

35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

72521142

numer części:

OC 1565

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 75,0
Wysokość [mm] 63
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 71,0
Średnica 3 [mm] 65,5
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu Zawór przepływowy
nr EAN 4057635187190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 1565 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: FORD C-MAX II, FIESTA VII, FOCUS IV, GALAXY III, GRAND C-MAX, KUGA III, PUMA, S-MAX, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TOURNEO COURIER V769 1.0-2.5H 10.12-

Filtr oleju OC 1565 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Filtr oleju OC 1565 producenta KNECHT

FORD

2207993, H6BG6714BA

numery OEM:
FORD      2207993
FORD      H6BG6714BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 1565 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 1565 KNECHT:

Janusz, Gdańsk
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Cezary, Radzanowo
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Mrowino
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Warszawa
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Konikowo
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sabina, Bytom
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.