Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (2008.07-2012.02) 69km » OC 475 knecht
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (2008.07-2012.02) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 475 KNECHT

OC 475 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 475
Filtr oleju OC 475
OC 475
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (149 ocen)
numery handlowe:

76817407

numer części:

OC 475

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]65,5
Wysokość [mm]66
Gwintowana złączkaM20x1,5
Średnica 2 [mm]63,3
Średnica 3 [mm]56,5
Moment dokręcenia [Nm]16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 4
nr EAN4009026502266

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 475 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AIXAM 500, 500/KOMBI, A.721, A.741, A.751, CITY, CROSSLINE, D-TRUCK, SCOUTY, DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, KIA PICANTO I, SEPHIA 0.4D-3.5 10.90-
numery OEM:
MITSUBISHI      MD134953
NISSAN      1520800QAG
PEUGEOT      1109P4
PEUGEOT      1109S0
RENAULT      7700112686
RENAULT      7700863124
RENAULT      7700867824
RENAULT      7700869029
RENAULT      8200257642
RENAULT      8671005907
DACIA      8200257642
DACIA      8671005907
PROTON      8200257642

Zastosowanie Filtr oleju OC 475 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 475 KNECHT:

2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.