Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel KADETT E Combo (T85) 1.3 N (C25, D25) (1986.01-1989.12) 60km » OC 494 knecht
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Combo (t85) 1.3 N (c25, D25) (1986.01-1989.12) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 494 KNECHT

OC 494 Filtr oleju KNECHT

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70515918

numer części:

OC 494

producent:

KNECHT

Status produktu: Artykuł wychodzący
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]76,0
Wysokość [mm]74
Gwintowana złączkaM18x1,5
Średnica 2 [mm]72,0
Średnica 3 [mm]62,0
Moment dokręcenia [Nm]20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 1
nr EAN4009026729946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 494 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: FIAT STILO, OPEL ASTRA G 1.6/1.7D 02.98-08.08
numery OEM:
FIAT      71739871
FIAT      71741501

Zastosowanie Filtr oleju OC 494 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 494 KNECHT:

Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
?ndrei, Impruneta
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Gdańsk
2020-09-23
 5/5
Ok
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Krzyżanowice
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Nowy Wiśnicz
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Roman, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.