
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 76,0 |
| Wysokość [mm] | 85 |
| Gwintowana złączka | M22x1,5 |
| Średnica 2 [mm] | 71,0 |
| Średnica 3 [mm] | 63,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 14 |
| nr EAN | 4009026725726 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 614 KNECHT
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
2AML00339A, 4884900AB, 4892339AA
19303975, 4818277, 4821002, 55496758, 89017524
19303975, 55496758, 89017524, 89017525, 89017901
00K04892339AB, 04884900AB, 04892339AA, 104884900AB, 2AMF339AA, 2AMFL339AA, 2AML00339A, 4884900AB, 4892339AA, 4892339AB, 68197769AA, K04884900AB, K04892339AA
2AMF339AA, 2AMFL339AA, 2AML00339A, 4884900AB, 4892339AA, 4892339AB
1651078J001, 1651078J00, 1651078J01, 1651078J01000, 1651078J02, 1651078J02000, 1651078J1000
K04892339AA
00K04884900AB, 00K04892339AA, 00K04892339AB, 50048919, 50055447, K04884900AB, K04892339AA
50048919, 50055447
| ALFA ROMEO | 50048919 | |
| ALFA ROMEO | 50055447 | |
| AUDI | 7B0115561A | |
| AUDI | 7B0115561C | |
| CHRYSLER | 00K04892339AB | |
| CHRYSLER | 04884900AB | |
| CHRYSLER | 04892339AA | |
| CHRYSLER | 104884900AB | |
| CHRYSLER | 2AMF339AA | |
| CHRYSLER | 2AMFL339AA | |
| CHRYSLER | 2AML00339A | |
| CHRYSLER | 4884900AB | |
| CHRYSLER | 4892339AA | |
| CHRYSLER | 4892339AB | |
| CHRYSLER | 68197769AA | |
| CHRYSLER | K04884900AB | |
| CHRYSLER | K04892339AA | |
| DODGE | 2AML00339A | |
| DODGE | 4884900AB | |
| DODGE | 4892339AA | |
| FIAT | 00K04884900AB | |
| FIAT | 00K04892339AA | |
| FIAT | 00K04892339AB | |
| FIAT | 50048919 | |
| FIAT | 50055447 | |
| FIAT | K04884900AB | |
| FIAT | K04892339AA | |
| GMC | 12626224 | |
| GMC | 89017524 | |
| GMC | 89017525 | |
| LANCIA | K04892339AA | |
| OPEL | 19303975 | |
| OPEL | 4818277 | |
| OPEL | 4821002 | |
| OPEL | 55496758 | |
| OPEL | 89017524 | |
| SUZUKI | 16510-78J001 | |
| SUZUKI | 1651078J00 | |
| SUZUKI | 1651078J01 | |
| SUZUKI | 1651078J01000 | |
| SUZUKI | 1651078J02 | |
| SUZUKI | 1651078J02000 | |
| SUZUKI | 1651078J1000 | |
| VAUXHALL | 12600224 | |
| VAUXHALL | 12608977 | |
| VAUXHALL | 19303975 | |
| VAUXHALL | 89017524 | |
| CHEVROLET | 19303975 | |
| CHEVROLET | 55496758 | |
| CHEVROLET | 89017524 | |
| CHEVROLET | 89017525 | |
| CHEVROLET | 89017901 | |
| VAG | 7B0115561A | |
| VAG | 7B0115561C | |
| JEEP | 2AMF339AA | |
| JEEP | 2AMFL339AA | |
| JEEP | 2AML00339A | |
| JEEP | 4884900AB | |
| JEEP | 4892339AA | |
| JEEP | 4892339AB |
Zastosowanie Filtr oleju OC 614 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 614 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.