Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 1123D knecht

Filtr oleju OX 1123D KNECHT

OX 1123D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 1123D
Filtr oleju OX 1123D
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

72426650

numer części:

OX 1123D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 119
Średnica [mm] 68,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 38,5
nr EAN 4009026966112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1123D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A6 C7, A7, A8 D4, BENTLEY CONTINENTAL, FLYING SPUR 4.0/4.0ALK 09.11-

Filtr oleju OX 1123D ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

Numery OE Filtr oleju OX 1123D producenta KNECHT

AUDI

079115561J, 079198405D

BENTLEY

079198405D

numery OEM:
AUDI      079115561J
AUDI      079198405D
VAG      079115561J
VAG      079198405D
BENTLEY      079198405D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1123D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 1123D KNECHT:

2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.