Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 1.8 T quattro (1997.12-2005.01) 150km » OX 171/2D1 knecht
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 1.8 T Quattro (1997.12-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 171/2D1 KNECHT

OX 171/2D1 Filtr oleju KNECHT
knecht OX 171/2D1
Filtr oleju OX 171/2D1
OX 171/2D1
knecht OX 171/2D1 Filtr oleju
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

72348572, OX 171/2D1 ECO

numer części:

OX 171/2D1

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]99
Średnica [mm]71,88
Średnica wewnętrzna 2 [mm]26
Średnica wewnętrzna 3 [mm]19,5
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]10,8
nr EAN4009026932551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 171/2D1 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 5, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III, C3 PICASSO 1.4D/1.6D 09.01-
numery OEM:
CITROËN      1610693780
OPEL      1610693780
OPEL      3646431
OPEL      93476499
PEUGEOT      1610693780
TOYOTA      SU001A3092
VAUXHALL      1610693780
VAUXHALL      3646431

Zastosowanie Filtr oleju OX 171/2D1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 171/2D1 KNECHT:

2023-08-01
 5/5
Ok
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Ok
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.