Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 358D knecht

Filtr oleju OX 358D KNECHT

OX 358D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 358D
Filtr oleju OX 358D
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

70318035, OX 358D ECO

numer części:

OX 358D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 145
Średnica [mm] 73,1
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 83,0
Grubość [mm] 3,5
nr EAN 4009026508091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 358D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C6, A8 D3, ALLROAD C5; VW PHAETON 3.7/4.2 07.02-03.16
numery OEM:
AUDI      077115401AA
AUDI      077115401AC
AUDI      077115433B
AUDI      077198563A
AUDI      079115561B
AUDI      079198405
AUDI      079198405A
AUDI      77198563A
AUDI      79115561B
VOLKSWAGEN      077198563A
VOLKSWAGEN      079115561B
VOLKSWAGEN      079198405
VOLKSWAGEN      079198405A
VAG      077115401AA
VAG      077115401AC
VAG      077115433B
VAG      077198563A
VAG      079115561B
VAG      079198405
VAG      079198405A
VAG      77198563A

Zastosowanie Filtr oleju OX 358D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 358D KNECHT:

2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-03-22
 5/5
Luź
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 358Dzobacz instrukcję montażu OX 358D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.