Rodzaj filtra | Wkład filtra |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 26 |
Wysokość [mm] | 99 |
nr EAN | 3286065203434 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju L343D PURFLUX
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1147685, 1254385, 1359941, 2S6Q6714A9B, 2S6Q6714AA, 2S6Q6714AB
1109AY, 1109S5, 1109Y1, 1109Z5
Y40114302, Y401143029A, Y40114302A, Y60114302
30735878, 30750247
1651073J00, 1651073J01, 1651073J02
SU00100741, SU00100804, SU00100871
9467565780
MN982521
BMW | 11427805978 | |
FIAT | 9467565780 | |
FORD | 1147685 | |
FORD | 1254385 | |
FORD | 1359941 | |
FORD | 2S6Q6714A9B | |
FORD | 2S6Q6714AA | |
FORD | 2S6Q6714AB | |
MAZDA | Y40114302 | |
MAZDA | Y401143029A | |
MAZDA | Y40114302A | |
MAZDA | Y60114302 | |
MITSUBISHI | MN982521 | |
PEUGEOT | 1109AY | |
PEUGEOT | 1109S5 | |
PEUGEOT | 1109Y1 | |
PEUGEOT | 1109Z5 | |
SUZUKI | 1651073J00 | |
SUZUKI | 1651073J01 | |
SUZUKI | 1651073J02 | |
TOYOTA | SU00100741 | |
TOYOTA | SU00100804 | |
TOYOTA | SU00100871 | |
VOLVO | 30735878 | |
VOLVO | 30750247 |
Zastosowanie Filtr oleju L343D PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju L343D PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.