Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 quattro (1997.02-2005.01) 163km » GDB2374 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 Quattro (1997.02-2005.01) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. JAGUAR F-PACE 18- TYŁ GDB2374 TRW

GDB2374 KLOCKI HAMULC. JAGUAR F-PACE 18- TYŁ TRW
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numer części:

GDB2374

producent:

TRW

przygotowany dla wskaźnika zużycia
Ograniczenia producenta ATE
Grubość [mm] 15,8
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A0120/5755
Szerokość [mm] 140,2
Wysokość 1 [mm] 61,5
Wysokość 2 [mm] 63,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. JAGUAR F-PACE 18- TYŁ GDB2374 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód/tył , pasuje do: JAGUAR F-PACE 5.0/5.0H 08.18-
numery OEM:
JAGUAR      T4A33131
JAGUAR      T4A40668
LAND ROVER      KK8M2M008AA
LAND ROVER      LR122689
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. JAGUAR F-PACE 18- TYŁ GDB2374 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. JAGUAR F-PACE 18- TYŁ GDB2374 TRW:

Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, OSTRÓDA
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Ząbki
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-10-12
 5/5
ok
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.