Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2021.02-???) 265km » JTE1062 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1062 TRW

JTE1062 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1062
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1062
JTE1062
trw JTE1062 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE1062

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
nr EAN3322937465026

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1062 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4-T (B907, B910) 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
CHRYSLER      68020845AA
CHRYSLER      68047089AA
MERCEDES-BENZ      906 460 00 48
MERCEDES-BENZ      906 460 01 48
MERCEDES-BENZ      906 460 03 48
MERCEDES-BENZ      90610481001
MERCEDES-BENZ      90610481003
MERCEDES-BENZ      A 906 460 00 48
MERCEDES-BENZ      A 906 460 01 48
MERCEDES-BENZ      A 906 460 03 48
VOLKSWAGEN      2E0 498 104
VOLKSWAGEN      2E0 498 104 A
VOLKSWAGEN      2E0 713 501

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1062 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1062 TRW:

2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.