Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 586002 valeo

Filtr oleju 586002 VALEO

586002 Filtr oleju VALEO
14.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

586002

producent:

VALEO

Wymiar gwintu M 20x1,5
średnica zewnętrzna [mm] 77
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62,5
Wysokość [mm] 86
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Ciężar [kg] 0,3
nr EAN 3276425860025
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586002 VALEO

numery OEM:
CITROËN      1109-AL
CITROËN      1109-R1
CITROËN      1109-T1
CITROËN      1109-X2
CITROËN      1109AL
CITROËN      1109R1
CITROËN      1109T1
CITROËN      1109X1
CITROËN      1109X2
CITROËN      9637143480
FIAT      9456183480
FIAT      9456203480
FIAT      9456203580
LANCIA      9456183480
LANCIA      9456203480
LANCIA      9456203580
OPEL      1109-AL
OPEL      1109AL
PEUGEOT      1109-AL
PEUGEOT      1109-R0
PEUGEOT      1109-T0
PEUGEOT      1109AL
PEUGEOT      1109R0
PEUGEOT      1109R1
PEUGEOT      1109T0
PEUGEOT      9644885480
RENAULT      8671004329
SUZUKI      16510-66G02
SUZUKI      16510-86CB1
SUZUKI      16510-86CB1-000
SUZUKI      1651066G02
SUZUKI      1651086CB1
SUZUKI      1651086CB1000
TOYOTA      SU001-01084
TOYOTA      SU00101084
VAUXHALL      1109-AL
VAUXHALL      1109AL

Zastosowanie Filtr oleju 586002 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 586002 VALEO:

2020-04-13
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 586062 spełnia te warunki
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-05-15
 5/5
Szybka dostawa części 586500 odbiór w paczkomacie
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.