Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat DUCATO Furgon (230_) 2.8 JTD 4x4 (2000.11-2002.04) 128km » 01010 walker
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (230_) 2.8 Jtd 4x4 (2000.11-2002.04) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 01010 WALKER

01010 Tłumik WALKER
walker 01010
Tłumik 01010
01010
walker 01010 Tłumik
Tłumik 01010 walker
Tłumik 01010 walker
Tłumik 01010 walker
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

01010

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 28832
Długość [mm]930
Ciężar [kg]3,025
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490010100


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 01010 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN 2 CV, ACADIANE 0.4/0.6 03.63-07.90
numery OEM:
CITROËN      5429096
CITROËN      5429096N
CITROËN      5465335R
CITROËN      75491612
CITROËN      75492264
CITROËN      95495446
CITROËN      AY1820

Zastosowanie Tłumik 01010 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 01010 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.