Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 LPG (2011.01-???) 71km » 17166 walker
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 Lpg (2011.01-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17166 WALKER

17166 Tłumik WALKER
walker 17166
Tłumik 17166
17166
walker 17166 Tłumik
Tłumik 17166 walker
Tłumik 17166 walker
Tłumik 17166 walker
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17166

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]610
Ciężar [kg]5,730
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490171665

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17166 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 610mm) pasuje do: CITROEN SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-1.6 08.91-07.04
numery OEM:
CITROËN      1726L0
CITROËN      1726L3
CITROËN      1730Y3
PEUGEOT      172671
PEUGEOT      172678
PEUGEOT      172696
PEUGEOT      1726E4
PEUGEOT      1726K8
PEUGEOT      1726L6
PEUGEOT      1726L7
PEUGEOT      1726L9
PEUGEOT      1730Y3
PEUGEOT      173696
zamienniki:
210555
brak
Klarius Group
210553
brak
Klarius Group
210556
brak
Klarius Group
PG494W
brak
Klarius Group
19.3.89
brak
EBERSPÄCHER
684.2.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 17166 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17166 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.