Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz AROCS 2524 L (2013-???) 238km » 17648 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 2524 L (2013-???) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17648 WALKER

17648 Tłumik WALKER
walker 17648
Tłumik 17648
17648
walker 17648 Tłumik
Tłumik 17648 walker
Tłumik 17648 walker
Tłumik 17648 walker
Tłumik 17648 walker
Tłumik 17648 walker
Tłumik 17648 walker
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17648

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1120
Ciężar [kg]3,413
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490176486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17648 WALKER

Rura wydechowa (dł.:1120mm) pasuje do: FORD MAVERICK, NISSAN TERRANO II 2.7D 02.93-09.07
numery OEM:
FORD      1953182
FORD      1958432
FORD      1960317
NISSAN      200500F000
NISSAN      200500F050
NISSAN      200507F050
zamienniki:
FE367V
brak
Klarius Group
230149
brak
Klarius Group
230637
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 17648 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17648 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.