Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) BlueHDi 150 (DDAHXT) (2013.09-???) 150km » 17776 walker
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) Bluehdi 150 (ddahxt) (2013.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17776 WALKER

17776 Tłumik WALKER
walker 17776
Tłumik 17776
17776
walker 17776 Tłumik
Tłumik 17776 walker
Tłumik 17776 walker
Tłumik 17776 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17776

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciężar [kg]6,070
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490177766


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17776 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FIAT CROMA; LANCIA THEMA 2.0 09.87-08.96
numery OEM:
FIAT      82462050
FIAT      82478179
LANCIA      82478179
zamienniki:
250267
brak
Klarius Group
FT341K
brak
Klarius Group
250266
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 17776 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17776 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.