Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0W) (2007.09-2011.12) 86km » 18731 walker
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.5 Dci (ls0w) (2007.09-2011.12) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 18731 WALKER

18731 Tłumik WALKER
walker 18731
Tłumik 18731
18731
walker 18731 Tłumik
Tłumik 18731 walker
Tłumik 18731 walker
Tłumik 18731 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

18731

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1700
Ciężar [kg]6,620
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490187314


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18731 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD MONDEO I, MONDEO II 1.6/1.8 02.93-09.00
numery OEM:
FORD      1002648
FORD      1011065
FORD      1040543
FORD      1041169
FORD      1053472
FORD      1058002
FORD      1088368
FORD      1465052
FORD      6832707
FORD      7116117
FORD      97BB5D259BC
FORD      97BB5D259BD
FORD      AM93BB5D259A1G
FORD      AM93BB5D259AG

Zastosowanie Tłumik 18731 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18731 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.