Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Suzuki SWIFT IV (FZ, NZ) 1.6 (AZG416, AZH416, RS416, ZC32S, ZA32S) (2012.01-???) 136km » 19071 walker
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Iv (fz, Nz) 1.6 (azg416, Azh416, Rs416, Zc32s, Za32s) (2012.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 19071 WALKER

19071 Tłumik WALKER
walker 19071
Tłumik 19071
19071
walker 19071 Tłumik
Tłumik 19071 walker
Tłumik 19071 walker
Tłumik 19071 walker
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19071

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]710
Ciężar [kg]5,610
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490190710

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19071 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 710mm) pasuje do: PEUGEOT 306 1.1-1.9D 04.93-07.01
numery OEM:
PEUGEOT      172679
PEUGEOT      172685
PEUGEOT      172694
PEUGEOT      1726E0
PEUGEOT      1726T0
PEUGEOT      1726T2
PEUGEOT      1726Y3
zamienniki:
210378
brak
Klarius Group
210568
brak
Klarius Group
19.2.21
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 19071 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19071 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.