Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) 1.9 JTD (2003.07-???) 105km » 19212 walker
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (119_, 223_) 1.9 Jtd (2003.07-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 19212 WALKER

19212 Tłumik WALKER
walker 19212
Tłumik 19212
19212
walker 19212 Tłumik
Tłumik 19212 walker
Tłumik 19212 walker
Tłumik 19212 walker
Tłumik 19212 walker
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

19212

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1960
Ciężar [kg]7,160
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490192127
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19212 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1960mm) pasuje do: RENAULT TWINGO I 1.2 03.93-06.07
numery OEM:
RENAULT      7700416501
RENAULT      7700424778
RENAULT      7700432250
RENAULT      7700821226
RENAULT      8200716708
RENAULT      8200716711

Zastosowanie Tłumik 19212 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19212 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.