Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Rover 800 (XS) 820e (1986.10-1991.10) 120km » 21101 walker
wybrany samochód: 
Rover 800 (xs) 820e (1986.10-1991.10) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21101 WALKER

21101 Tłumik WALKER
walker 21101
Tłumik 21101
21101
walker 21101 Tłumik
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
Tłumik 21101 walker
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21101

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]5,360
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490211019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21101 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1200mm) pasuje do: DAEWOO CIELO, NEXIA 1.5 06.94-07.98
numery OEM:
DAEWOO      96180144
zamienniki:
DW3H
brak
Klarius Group
230564
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 21101 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21101 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.