Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Lexus RX (_LA1_, _LH1_) 350h E-Four (AALH15) (2022-???) 245km » 21162 walker
wybrany samochód: 
Lexus Rx (_la1_, _lh1_) 350h E-four (aalh15) (2022-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21162 WALKER

21162 Tłumik WALKER
walker 21162
Tłumik 21162
21162
walker 21162 Tłumik
Tłumik 21162 walker
Tłumik 21162 walker
Tłumik 21162 walker
276.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21162

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1310
Ciężar [kg]9,140
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490211620
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21162 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.9D 01.96-08.03
numery OEM:
RENAULT      7700414823
RENAULT      7700426199
RENAULT      7700426487
RENAULT      7700437283
RENAULT      7700437308
RENAULT      7700844701

Zastosowanie Tłumik 21162 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21162 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.