Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 TDV6 4x4 (2013.10-???) 211km » 21396 walker
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 Tdv6 4x4 (2013.10-???) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21396 WALKER

21396 Tłumik WALKER
walker 21396
Tłumik 21396
21396
walker 21396 Tłumik
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
Tłumik 21396 walker
418.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21396

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]820
Ciężar [kg]9,560
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490213969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21396 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 820mm) pasuje do: ALFA ROMEO 147 1.6/1.6LPG/2.0 01.01-03.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      0046739672
ALFA ROMEO      46739667
ALFA ROMEO      46739672

Zastosowanie Tłumik 21396 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21396 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.