Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Saab 99 Combi Coupe 2.0 Turbo (1977.10-1980.06) 146km » 21484 walker
wybrany samochód: 
Saab 99 Combi Coupe 2.0 Turbo (1977.10-1980.06) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21484 WALKER

21484 Tłumik WALKER
walker 21484
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21484

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]970
Ciężar [kg]6,700
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490214843

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21484 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 970mm) pasuje do: FIAT STILO 1.2 02.02-11.06
numery OEM:
FIAT      46805965
FIAT      71765108
FIAT      73502756

Zastosowanie Tłumik 21484 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21484 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.