Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E (1991.09-1994.12) 115km » 21497 walker
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E (1991.09-1994.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21497 WALKER

21497 Tłumik WALKER
walker 21497
Tłumik 21497
21497
walker 21497 Tłumik
Tłumik 21497 walker
Tłumik 21497 walker
Tłumik 21497 walker
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21497

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1000
Ciężar [kg]6,950
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490214973

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21497 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1000mm) pasuje do: FIAT BRAVO, BRAVO II, STILO LANCIA DELTA III 1.4-1.9D 10.01-12.14
numery OEM:
FIAT      46805967
FIAT      46832157
FIAT      51773982
FIAT      51781392
FIAT      51818038
FIAT      51818039
FIAT      51818040
FIAT      51818041
FIAT      51833586
FIAT      51833587
FIAT      51870109
FIAT      51931489
FIAT      73502757
LANCIA      51818041
LANCIA      51833586
LANCIA      51870109
LANCIA      51931489

Zastosowanie Tłumik 21497 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21497 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.