Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco TRAKKER II AT440T50 (2012-???) 500km » 21619 walker
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii At440t50 (2012-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21619 WALKER

21619 Tłumik WALKER
walker 21619
283.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21619

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1170
Ciężar [kg]5,300
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490216199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21619 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1170mm) pasuje do: FIAT PANDA 1.1 05.91-07.04
numery OEM:
FIAT      46802362
FIAT      55180913
FIAT      55187298
FIAT      71765084
FIAT      7570005
FIAT      7713239
FIAT      7730718
LANCIA      7650774
AUTOBIANCHI      7650774
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 21619 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21619 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.