Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep WRANGLER I (YJ, SJ_) 2.5 (1991.12-1996.08) 121km » 22013 walker
wybrany samochód: 
Jeep Wrangler I (yj, Sj_) 2.5 (1991.12-1996.08) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22013 WALKER

22013 Tłumik WALKER
walker 22013
Tłumik 22013
22013
walker 22013 Tłumik
Tłumik 22013 walker
Tłumik 22013 walker
Tłumik 22013 walker
Tłumik 22013 walker
Tłumik 22013 walker
Tłumik 22013 walker
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22013

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1120
Ciężar [kg]7,142
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220134

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22013 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1120mm) pasuje do: DAEWOO LANOS 1.6 02.97-
numery OEM:
DAEWOO      96182256
DAEWOO      96182956
DAEWOO      96350703
zamienniki:
DW8B
brak
Klarius Group
230713
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22013 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22013 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.