Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi GALANT V (E1_A) 1.8 Turbo-D (E14A) (1984.06-1990.04) 82km » 22079 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant V (e1_a) 1.8 Turbo-d (e14a) (1984.06-1990.04) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22079 WALKER

22079 Tłumik WALKER
walker 22079
Tłumik 22079
254.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22079

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]960
Ciężar [kg]7,691
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przesłony rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220790
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22079 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SKODA SUPERB I VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8/2.8 08.96-03.08
numery OEM:
SKODA      3B0253609C
SKODA      3B0253609E
VOLKSWAGEN      3B0253609BC
VOLKSWAGEN      3B0253609C
VOLKSWAGEN      3B0253609E
VOLKSWAGEN      JZW253609CL

Zastosowanie Tłumik 22079 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22079 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.