Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mg MG ZT 4151 (2001.06-2005.07) 160km » 22099 walker
wybrany samochód: 
Mg Mg Zt 4151 (2001.06-2005.07) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22099 WALKER

22099 Tłumik WALKER
walker 22099
Tłumik 22099
22099
walker 22099 Tłumik
Tłumik 22099 walker
Tłumik 22099 walker
Tłumik 22099 walker
Tłumik 22099 walker
Tłumik 22099 walker
Tłumik 22099 walker
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22099

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]710
Ciężar [kg]5,210
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22099 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 710mm) pasuje do: CITROEN SAXO 1.1/1.4/1.6 02.96-09.03
numery OEM:
CITROËN      1726AF
CITROËN      1726S3
CITROËN      E12848J
zamienniki:
210527
brak
Klarius Group
CN387X
brak
Klarius Group
13.3.62
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22099 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22099 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.