Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Land Rover DISCOVERY I (LJ) 3.5 4x4 (SALLJG) (1989.06-1994.06) 154km » 22104 walker
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery I (lj) 3.5 4x4 (salljg) (1989.06-1994.06) 154km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22104 WALKER

22104 Tłumik WALKER
walker 22104
Tłumik 22104
22104
walker 22104 Tłumik
Tłumik 22104 walker
Tłumik 22104 walker
Tłumik 22104 walker

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22104

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1600
Ciężar [kg]4,020
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221049


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22104 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: RENAULT CLIO II 1.4 09.98-05.05
numery OEM:
RENAULT      7700418570
RENAULT      8671093267

Zastosowanie Tłumik 22104 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22104 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.