Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V (2005.08-2010.11) 140km » 22288 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 2.0 Tdi 16v (2005.08-2010.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22288 WALKER

22288 Tłumik WALKER
walker 22288
Tłumik 22288
22288
walker 22288 Tłumik
Tłumik 22288 walker
Tłumik 22288 walker
Tłumik 22288 walker
Tłumik 22288 walker
396.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22288

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1460
Ciężar [kg]8,000
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222886


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22288 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA, PEUGEOT 806, EXPERT 2.0 03.00-12.06
numery OEM:
CITROËN      1717K0
CITROËN      1717L0
FIAT      9456188580
LANCIA      9456188580
PEUGEOT      1717K0
PEUGEOT      1717L0
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22288 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22288 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.