Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22309 walker

Tłumik 22309 WALKER

22309 Tłumik WALKER
walker 22309
Tłumik 22309
22309
walker 22309 Tłumik
Tłumik 22309 walker
Tłumik 22309 walker
Tłumik 22309 walker
408.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22309

producent:

WALKER

Długość [mm] 950
Ciężar [kg] 6,670
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490223098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22309 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C3 I, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007 1.6 02.02-
numery OEM:
CITROËN      1726NW
CITROËN      1730C5
PEUGEOT      1726ZH
PEUGEOT      173045
zamienniki:
CN502D
brak
Klarius Group
13.2.91
brak
EBERSPÄCHER
13.3.86
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22309 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22309 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.