Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 3.2 FSI (2006.01-2009.03) 255km » 22318 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Kabriolet (8he) 3.2 Fsi (2006.01-2009.03) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22318 WALKER

22318 Tłumik WALKER
walker 22318
Tłumik 22318
22318
walker 22318 Tłumik
Tłumik 22318 walker
Tłumik 22318 walker
Tłumik 22318 walker
Tłumik 22318 walker
Tłumik 22318 walker
Tłumik 22318 walker
256.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22318

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1020
Ciężar [kg]7,800
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223180

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22318 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: HYUNDAI ACCENT I, ACCENT II 1.3/1.5 10.94-11.05
numery OEM:
HYUNDAI      2870025100
zamienniki:
230845
brak
Klarius Group
42.099.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22318 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22318 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.