Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 35 TDI (2018.07-2020.10) 150km » 22333 walker
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 35 Tdi (2018.07-2020.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22333 WALKER

22333 Tłumik WALKER
walker 22333
Tłumik 22333
22333
walker 22333 Tłumik
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22333

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1530
Ciężar [kg]5,300
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223333


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22333 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MG MG ZS, ROVER 45 I 1.4/1.6 02.00-05.05
numery OEM:
MG      WCE105260
ROVER      GEX33739
ROVER      WCE105260
zamienniki:
RR319B
brak
Klarius Group
250607
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22333 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22333 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.