Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22345 walker

Tłumik 22345 WALKER

22345 Tłumik WALKER
walker 22345
Tłumik 22345
22345
walker 22345 Tłumik
Tłumik 22345 walker
Tłumik 22345 walker
Tłumik 22345 walker
Tłumik 22345 walker
Tłumik 22345 walker
Tłumik 22345 walker
Tłumik 22345 walker
353.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22345

producent:

WALKER

Długość [mm] 950
Ciężar [kg] 7,180
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490223456

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22345 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 950mm) pasuje do: ROVER 75 2.0/2.5 02.99-05.05

Tłumik 22345 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

Numery OE Tłumik 22345 producenta WALKER

ROVER

GEX33701, WCG102850

numery OEM:
ROVER      GEX33701
ROVER      WCG102850
zamienniki:
RR323V
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22345 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22345 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.