Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 3.2 FSI (2006.01-2009.03) 255km » 22381 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Kabriolet (8he) 3.2 Fsi (2006.01-2009.03) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22381 WALKER

22381 Tłumik WALKER
walker 22381
Tłumik 22381
22381
walker 22381 Tłumik
Tłumik 22381 walker
Tłumik 22381 walker
Tłumik 22381 walker
Tłumik 22381 walker
Tłumik 22381 walker
299.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22381

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1440
Ciężar [kg]6,250
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223814

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22381 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1440mm) pasuje do: RENAULT ESPACE III 1.9D/2.2D 11.96-10.02
numery OEM:
RENAULT      6025310954
RENAULT      6025310954 SP22
RENAULT      8660000200
RENAULT      8660000200 SP22
zamienniki:
17.0.69
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22381 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22381 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.