Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 1.8 (CX3A) (2008.06-???) 143km » 22392 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Viii Sportback (cx_a) 1.8 (cx3a) (2008.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22392 WALKER

22392 Tłumik WALKER
walker 22392
Tłumik 22392
317.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22392

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1050
Ciężar [kg]8,000
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22392 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1050mm) pasuje do: NISSAN PRIMERA 1.8 03.02-10.08
numery OEM:
NISSAN      20100AV700
zamienniki:
DN549B
brak
Klarius Group
44.102.85
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22392 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22392 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.