Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel ASCONA C liftback (J82) 2.0 i GT (F68, M68) (1987.03-1988.08) 130km » 22492 walker
wybrany samochód: 
Opel Ascona C Liftback (j82) 2.0 I Gt (f68, M68) (1987.03-1988.08) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22492 WALKER

22492 Tłumik WALKER
walker 22492
Tłumik 22492
22492
walker 22492 Tłumik
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
390.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22492

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1880
Ciężar [kg]12,200
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22492 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1880mm) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV 3.3 02.00-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      4880332AB
CHRYSLER      4880332AC
CHRYSLER      4880332AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 22492 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22492 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.