Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai KONA Nadwozie pełne/SUV (OS, OSE, OSI) EV (2018.04-???) 204km » 22496 walker
wybrany samochód: 
Hyundai Kona Nadwozie Pełne/suv (os, Ose, Osi) Ev (2018.04-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22496 WALKER

22496 Tłumik WALKER
walker 22496
Tłumik 22496
22496
walker 22496 Tłumik
Tłumik 22496 walker
Tłumik 22496 walker
Tłumik 22496 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22496

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2030
Ciężar [kg]7,730
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224965


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22496 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: PEUGEOT 406 2.0 01.99-12.04
numery OEM:
PEUGEOT      1717L3
zamienniki:
270519
brak
Klarius Group
PG588H
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22496 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22496 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.