Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Skoda FABIA II (542) 1.2 (2007.01-2014.12) 70km » 22511 walker
wybrany samochód: 
Skoda Fabia Ii (542) 1.2 (2007.01-2014.12) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22511 WALKER

22511 Tłumik WALKER
walker 22511
Tłumik 22511
22511
walker 22511 Tłumik
Tłumik 22511 walker
Tłumik 22511 walker
Tłumik 22511 walker
248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22511

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]820
Ciężar [kg]6,400
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22511 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.2 03.01-
numery OEM:
FIAT      46559524
FIAT      46826929
FIAT      46826930
FIAT      46844551
FIAT      46844552
FIAT      71765096

Zastosowanie Tłumik 22511 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22511 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.