Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Rolls-royce GHOST II (RR21) V12 (2020.08-???) 571km » 22533 walker
wybrany samochód: 
Rolls-royce Ghost Ii (rr21) V12 (2020.08-???) 571km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22533 WALKER

22533 Tłumik WALKER
walker 22533
Tłumik 22533
22533
walker 22533 Tłumik
Tłumik 22533 walker
Tłumik 22533 walker
Tłumik 22533 walker
Tłumik 22533 walker
313.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22533

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1930
Ciężar [kg]6,500
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225337


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22533 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL VECTRA B 2.0D/2.2D 11.96-07.03
numery OEM:
BEDFORD      90500117
OPEL      24422460
OPEL      5852337
OPEL      5852897
OPEL      852393
OPEL      90500117
OPEL      93181116
VAUXHALL      24422460
VAUXHALL      90500117
VAUXHALL      93181116
zamienniki:
260666
brak
Klarius Group
GM290B
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22533 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22533 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.