Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 272km » 22553 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C7 (4gh, 4gj) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22553 WALKER

22553 Tłumik WALKER
walker 22553
Tłumik 22553
22553
walker 22553 Tłumik
Tłumik 22553 walker
Tłumik 22553 walker
Tłumik 22553 walker
Tłumik 22553 walker
Tłumik 22553 walker
Tłumik 22553 walker
374.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22553

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1270
Ciężar [kg]9,510
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22553 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MITSUBISHI PAJERO II 2.5D/2.8D 12.90-04.00
numery OEM:
MITSUBISHI      MR266476
MITSUBISHI      MR323224
zamienniki:
CL177X
brak
Klarius Group
50.696.84
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22553 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22553 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.