Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue (2016.03-???) 170km » 22557 walker
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22557 WALKER

22557 Tłumik WALKER
walker 22557
Tłumik 22557
22557
walker 22557 Tłumik
Tłumik 22557 walker
Tłumik 22557 walker
Tłumik 22557 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22557

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1490
Ciężar [kg]8,984
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225573
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22557 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT TOLEDO II, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.6 02.00-06.06
numery OEM:
SEAT      1J5253609S
VOLKSWAGEN      1J5253609S

Zastosowanie Tłumik 22557 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22557 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.