Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Nissan ALMERA II Hatchback (N16) 2.2 dCi (2003.09-2006.09) 136km » 22586 walker
wybrany samochód: 
Nissan Almera Ii Hatchback (n16) 2.2 Dci (2003.09-2006.09) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22586 WALKER

22586 Tłumik WALKER
walker 22586
Tłumik 22586
22586
walker 22586 Tłumik
Tłumik 22586 walker
Tłumik 22586 walker
Tłumik 22586 walker
Tłumik 22586 walker
347.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22586

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1130
Ciężar [kg]9,500
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225863


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22586 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL FRONTERA B 2.2D 09.98-07.04
numery OEM:
OPEL      5852084
OPEL      5854266
OPEL      97165242
VAUXHALL      93193112
VAUXHALL      97165242
zamienniki:
GM378W
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22586 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22586 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.