Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22622 walker

Tłumik 22622 WALKER

22622 Tłumik WALKER
walker 22622
Tłumik 22622
22622
walker 22622 Tłumik
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
257.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22622

dostawca:

WALKER

Długość [mm] 790
Ciężar [kg] 6,510
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490226228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22622 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 790mm) pasuje do: PEUGEOT 307, 307/KOMBI 1.6D/2.0/2.0D 08.00-12.09
numery OEM:
PEUGEOT      1726KW
PEUGEOT      1726LL
PEUGEOT      1726LN
PEUGEOT      1726RH
PEUGEOT      1726SN
PEUGEOT      1726TJ
PEUGEOT      1726WY
PEUGEOT      173051
PEUGEOT      1730C1
PEUGEOT      9800524480
PEUGEOT      9805296780

Zastosowanie Tłumik 22622 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22622 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.