Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford Usa TAURUS (P5_) 3.0 (1995.09-1999.12) 147km » 22622 walker
wybrany samochód: 
Ford Usa Taurus (p5_) 3.0 (1995.09-1999.12) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22622 WALKER

22622 Tłumik WALKER
walker 22622
Tłumik 22622
22622
walker 22622 Tłumik
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
Tłumik 22622 walker
257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22622

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]790
Ciężar [kg]6,510
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22622 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 790mm) pasuje do: PEUGEOT 307, 307/KOMBI 1.6D/2.0/2.0D 08.00-12.09
numery OEM:
PEUGEOT      1726KW
PEUGEOT      1726LL
PEUGEOT      1726LN
PEUGEOT      1726RH
PEUGEOT      1726SN
PEUGEOT      1726TJ
PEUGEOT      1726WY
PEUGEOT      173051
PEUGEOT      1730C1
PEUGEOT      9800524480
PEUGEOT      9805296780

Zastosowanie Tłumik 22622 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22622 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.