Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 60 TFSI e quattro (2020-???) 462km » 22632 walker
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 60 Tfsi E Quattro (2020-???) 462km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22632 WALKER

22632 Tłumik WALKER
walker 22632
325.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22632

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1790
Ciężar [kg]9,150
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22632 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1790mm) pasuje do: NISSAN SERENA, VANETTE CARGO 2.0D/2.3D 06.91-05.02
numery OEM:
NISSAN      201009C001
NISSAN      201009C002
zamienniki:
250363
brak
Klarius Group
DN406K
brak
Klarius Group
44.196.85
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22632 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22632 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.