Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) (2009.05-2011.12) 190km » 22664 walker
wybrany samochód: 
Opel Insignia A (g09) 2.0 Biturbo Cdti 4x4 (68) (2009.05-2011.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22664 WALKER

22664 Tłumik WALKER
walker 22664
Tłumik 22664
22664
walker 22664 Tłumik
Tłumik 22664 walker
Tłumik 22664 walker
Tłumik 22664 walker
308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22664

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]450
Ciężar [kg]8,060
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22664 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 450mm) pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 2.0D 03.01-10.06
numery OEM:
LAND ROVER      WCG000030
LAND ROVER      WCG000032

Zastosowanie Tłumik 22664 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22664 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.