Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai i30 (PDE, PD, PDEN) 1.5 T-GDI hybrid 48V (2020.03-???) 159km » 22722 walker
wybrany samochód: 
Hyundai I30 (pde, Pd, Pden) 1.5 T-gdi Hybrid 48v (2020.03-???) 159km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22722 WALKER

22722 Tłumik WALKER
walker 22722
Tłumik 22722
22722
walker 22722 Tłumik
Tłumik 22722 walker
Tłumik 22722 walker
Tłumik 22722 walker
Tłumik 22722 walker
338.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22722

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1400
Ciężar [kg]8,180
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22722 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW TRANSPORTER T4 2.4D/2.5D 10.92-04.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      074253609AS
VOLKSWAGEN      074253609BG
VOLKSWAGEN      7D0253609F
VOLKSWAGEN      JZW253609BJ
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22722 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22722 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.