Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22768 walker

Tłumik 22768 WALKER

22768 Tłumik WALKER
walker 22768
Tłumik 22768
22768
walker 22768 Tłumik
Tłumik 22768 walker
Tłumik 22768 walker
Tłumik 22768 walker
Tłumik 22768 walker
Tłumik 22768 walker
708.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22768

producent:

WALKER

Długość [mm] 1290
Ciężar [kg] 9,570
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490227683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22768 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1290mm) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II 3.0 03.01-09.08
numery OEM:
CITROËN      1726HK
CITROËN      1726RP
CITROËN      9805858680
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 22768 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22768 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.