Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22781 walker

Tłumik 22781 WALKER

22781 Tłumik WALKER
walker 22781
Tłumik 22781
22781
walker 22781 Tłumik
Tłumik 22781 walker
Tłumik 22781 walker
Tłumik 22781 walker
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22781

producent:

WALKER

Długość [mm] 680
Ciężar [kg] 5,680
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490227812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22781 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 680mm) pasuje do: SUZUKI LIANA 1.3/1.6 07.01-

Tłumik 22781 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Tłumik 22781 producenta WALKER

SUZUKI

1430054G10, 1430054G10SP22, 1430054G11, 1430054G14, 1430054G14SP22, 1430054G22, 1430054G22SP22

numery OEM:
SUZUKI      1430054G10
SUZUKI      1430054G10 SP22
SUZUKI      1430054G11
SUZUKI      1430054G14
SUZUKI      1430054G14 SP22
SUZUKI      1430054G22
SUZUKI      1430054G22 SP22
zamienniki:
SZ119B
brak
Klarius Group
SZ116E
brak
Klarius Group
SZ118C
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22781 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22781 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.