Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 quattro (2001.08-2005.01) 170km » 22817 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 Quattro (2001.08-2005.01) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22817 WALKER

22817 Tłumik WALKER
walker 22817
Tłumik 22817
22817
walker 22817 Tłumik
Tłumik 22817 walker
Tłumik 22817 walker
Tłumik 22817 walker
Tłumik 22817 walker
Tłumik 22817 walker
323.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22817

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1170
Ciężar [kg]6,014
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228178

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22817 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CHEVROLET LACETTI, NUBIRA, DAEWOO NUBIRA 1.4-1.8 07.03-
numery OEM:
CHEVROLET      96460432
CHEVROLET      96553619
CHEVROLET      96553624
CHEVROLET      96553627
CHEVROLET      96553630
DAEWOO      96553624
DAEWOO      96553630
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 22817 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22817 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.