Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22852 walker

Tłumik 22852 WALKER

22852 Tłumik WALKER
walker 22852
Tłumik 22852
22852
walker 22852 Tłumik
Tłumik 22852 walker
Tłumik 22852 walker
Tłumik 22852 walker
Tłumik 22852 walker
326.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22852

producent:

WALKER

Długość [mm] 1160
Ciężar [kg] 6,590
Litera rozpoznawcza 63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22852 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 2.0D 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1234442
FORD      1253561
FORD      1368316
FORD      1677757
FORD      3M515230GA
FORD      3M515230GB
FORD      3M515230TA
FORD      ME3M5J5230T1A
VOLVO      30730988
VOLVO      30742933
VOLVO      30742934

Zastosowanie Tłumik 22852 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22852 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.